ورود به سایت

نام کاربری
رمز عبور *
مرا بیاد اور

مزایای مدیریت اسناد پارس تامین

 این فراداده ها که میتوان آنها را داده هایی در مورد داده ها نامید ،

  ادامه مطلب

هدف از الکترونیکی کردن اسناد


•    جستجو پیشرفته ودسترسی سریع وآسان به اوراق واسناد بایگانی شده.

 

ادامه مطلب

سامانه مدیریت اسناد

هر سازمانی دارای  مستندات اداری فراوانی است، که حاوی اطلاعات مختلفی است

ادامه مطلب

قابل توجه موسسات،ارگانهای دولتی و شرکتها،در صورت تمایل جهت عقد قرار داد برای آرشیو دیجیتال اسناد ومدارک خود با شرکت پارس تامین، کافیست با شماره تلفن 44248762-021 داخلی 401، 404 ،521 تماس حاصل فرمایید.

سامانه مدیریت اسناد

 


هر سازمانی دارای مستندات اداری فراوانی است که حاوی اطلاعات مختلفی‌ است. این مدارک یا به اصطلاح اسناد باید با نظم و ترتیب نگه‌داری شوند تا بتوان آنها را در زمان لازم بازیابی و مورد استفاده قرار داد. در واقع اطلاعاتی که در این اسناد وجود دارد، در بخش‌های مختلف کاری سازمان مورد نیاز است و باید به آنها مراجعه شود. سیستم مدیریت اسناد در واقع وظیفه‌ی دریافت، طبقه بندی، نگه‌داری و بازیابی این اسناد را برعهده دارد.
بدین ترتیب که اسناد با دستگاه های پویشگر(SCANNER) تبدیل به پرونده های رایانه ای شده و بر اساس نظم و ترتیب دلخواه در سامانه نرم افزاری DMS وارد میشوند.
دامنه کاربرد این نرم افزار هرگونه پرونده و سندی را شامل میشود.  طیف وسیعی از پرونده هایی مانند : مالی ،اداری،آموزشی،پرسنلی و ... به راحتی قابل نگهداری و بازیابی در این سامانه می باشد.

 ایمیل خود را در این قسمت ثبت نمایید: