ورود به سایت

نام کاربری
رمز عبور *
مرا بیاد اور

مزایای مدیریت اسناد پارس تامین

 این فراداده ها که میتوان آنها را داده هایی در مورد داده ها نامید ،

  ادامه مطلب

هدف از الکترونیکی کردن اسناد


•    جستجو پیشرفته ودسترسی سریع وآسان به اوراق واسناد بایگانی شده.

 

ادامه مطلب

سامانه مدیریت اسناد

هر سازمانی دارای  مستندات اداری فراوانی است، که حاوی اطلاعات مختلفی است

ادامه مطلب

قابل توجه موسسات،ارگانهای دولتی و شرکتها،در صورت تمایل جهت عقد قرار داد برای آرشیو دیجیتال اسناد ومدارک خود با شرکت پارس تامین، کافیست با شماره تلفن 44248762-021 داخلی 401، 404 ،521 تماس حاصل فرمایید.

مزایای سامانه مدیریت اسناد پارس تامین

       این فراداده ها که میتوان آنها را داده هایی در مورد داده ها نامید ، ویژگیهای مختلف یک سند شامل تاریخ و شماره و ... را شامل می شود.
•    ایجاد کد یکتا برای اسناد
•    نگهداری مکانیزه در بانک اطلاعاتی
•    بازیابی سریع و جستجوی برخط (On Line)
•    نگهداری نسخ و تاریخچه تغییرات سند
•    امنیت در سطوح دسترسی به اسناد
•    امکان ارتباط با سامانه های نرم افزاری دیگر
•    بهره گیری از موتور گردش کار قدرتمند
•    امکان استخراج اسناد با استانداردهای مختلف
•    ایجاد ارتباط بین اسناد
•    امکان بهره گیری از ویژگی های هوشمند برای خواندن اقلام اطلاعاتی(OMR-OCR-ICR- BARCODE)
•    تمام استانداردهای لازم و بین المللی این گونه نرم افزارهای را داراست.
•    رابط تحت وب و تحت ویندوز
•    فایل های بیش از 500 گونه از نرم افزارهای مختلف را بدون نیاز به نصب آنها بر روی رایانه شخصی ،نمایش میدهد.
•    از جدیدترین و قدرتمند ترین فن آوری ها بهره می گیرد.
•    امنیت و سادگی کاربری و دریافت حجم عظیمی از اسناد  مهم ترین فاکتورهای تولید آن بوده است.
•    اﻣﮑﺎن ﮔﺴﺘﺮش ﻣﺤﯿﻂ بهره برداری از اسناد
•     اﻣﮑﺎن ﺗﺴﺮﯾﻊ در اﻣﺮ استفاده از اسناد و داده های درونی‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬
•     اﻣﮑﺎن اﯾﺠﺎد ﺗﻨﻮع در اﺷﮑﺎل ﻣﺨﺘﻠﻒ اراﺋﻪ اﻃﻼﻋﺎت ‬‬‬‬‬
•     اﻣﮑﺎن ﺣﻔﻆ اﻣﻨﯿﺖ اﻃﻼﻋﺎت ‬‬‬‬‬
•     اﻣﮑﺎن اﯾﺠﺎد ﭘﺸﺘﯿﺒﺎن ﻣﻄﻠﻮب آرﺷﯿﻮ و ﺑﺎﯾﮕﺎﻧﯽ اﺳﻨﺎد (Backup‬‬)‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬


 ایمیل خود را در این قسمت ثبت نمایید: