اخبار و اطلاعیه ها

رسیدگی به شکایات مشترکین ساتا

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

کد خبر:10357 مورخ:95/05/15

مرکز ارتباط با مشترکان ساتا، اخیرا با انتشار گزارشی، خبر از تشکیل کارگروه مدیریت شکایات با همکاری بازرسی سات، سابا، ساخد و شرکت پارس تامین ( مسئول دفاتر خدمات الکترونیکی ساتا) داده است. برابر همین گزارش طی سه ماهه نخست سال جاری، اقدامات شایسته ای در خصوص اصلاح فرآیندهای شکایات و روند رسیدگی به آنها و همزمان بهره گیری از ظرفیت های سامانه های ارتباطی و تسهیل در روند رسیدگی به شکایات، صورت گرفته است. پیرو این گزارش دقت و سرعت و حل و فصل موضوعات، سبب دریافت بازخوردهای مثبتی از سوی مشترکان شده است.در این گزارش همانطوری که از نمودار مشخص است، عدم پاسخگویی مناسب تعداد کمی از کاربران دفاتر به مراجعین یکی از موارد نارضایتی مشترکین برشمرده شده که در همین خصوص مسئولین شرکت پارس تامین در حال پیگیری و رفع نارضایتی هایی مندرج در گزارش می‌باشند