معرفی باشگاه مشتریان ستاره پارس

پرسشي كه امروزه مورد توجه بسياري از مردم قرار گرفته است، معناي واقعي شبكه تخفيف و در وراي آن باشگاه مشتريان مي‌باشد. هر فرد از شبكه تخفيف، تعبير خاص خود را داشته و هريك از سازمان‌ها خدمات گسترده و متفاوتي در قالب باشگاه مشتريان و كارت هاي تخفيفي ارائه مي‌دهند. تجارب كشورهايي با اقتصاد پويا، نمايان‌گر آن است كه ارائه اين‌گونه خدمات (كارت‌هاي تخفيف و اعتباري ) مي‌تواند ابزاري كليدي در مديريت درآمدها و هزينه‌هاي خانوار براي اقشار مختلف جامعه و به خصوص قشر متوسط و كم‌درآمد باشد.

شركت پارس تأمين به‌منظور رفاه حال جامعه هدف (مشتركين ساتا ) از نيمه دوم سال 1394 اقدام به تحقيق در بازار پيرامون نمونه‌هاي عملياتي شبكه تخفيف در كشور و در سطح بين‌المللي و هم‌چنين يافتن شركت‌هايي كه زيرساخت لازم براي اجراي طرح را دارا بودند نمود و در همين راستا، برنامه‌ريزي‌هاي لازم براي پياده‌سازي شبكه تخفيف را به صورت بهينه انجام داد. در نهايت، براساس بررسي‌هاي صورت‌گرفته، ارائه خدمت از طريق زيرساخت شركت‌هاي PSP انتخاب شد و باشگاه مشتريان ستاره پارس رسماً از زمستان 1395 با 50 در استان البرز به صورت آزمايشي شروع به فعاليت نمود.

باشگاه مشتریان ستاره پارس

كارگروه برنامه‌ريزي و توسعه

اين كارگروه در واقع به عنوان مركز فرمان پروژه بوده و ضمن تهيه فرآيندهاي كاري ديگر گروه‌ها، مسئوليت مديريت كنترل پروژه، تهيه نقشه راه، بررسي و مميزي فعاليت‌هاي جاري در پروژه را برعهده دارد.

كارگروه بازاريابي پذيرندگان

پذيرندگان (مراكز طرف قرارداد باشگاه) شامل مراكز فروشگاهي (ارائه‌دهنده محصول يا كالا ) و مراكز خدماتي ( ارائه‌دهنده خدمات) به سه گروه ويژه، زنجيره‌اي و خرده‌فروشي تقسيم مي‌شوند. اين كارگروه در حوزه‌هاي ياد شده، مسئوليت بررسي جذب و عقد قرارداد پذيرندگان را بر عهده دارد.

كارگروه مديريت مشتريان

مشتريان (اعضاي محترم) باشگاه مشتريان شامل دو گروه عضويت انفرادي و سازماني مي‌باشند. اعضاي رسمي و اوليه باشگاه را خانواده محترم نيروهاي مسلح (سرمايه ارزشمند باشگاه) تشكيل مي‌دهند و در آينده‌اي بسيار نزديك، به عموم مردم تعميم پيدا خواهد كرد. اين كارگروه با ايجاد

اهداف و چشم‌انداز


1.تكريم جامعه هدف و افزايش توان خريد ايشان
2.ارائه خدمات ارزان و با‌كيفيت به جامعه هدف
3.افزايش درآمد دفاتر خدمات الكترونيكي ساتا
4.ارائه خدمات بيشتر و با كيفيت‌تر به جامعه هدف
5.كاهش تعرفه‌هاي خدمات تخفيف
6.ارائه تخفيف در مراكزي كه دريافت تخفيف از آنان تاكنون مرسوم نبوده نظير هايپر‌ماركت‌ها
7.انجام نظرسنجي از جامعه هدف و تحليل داده‌ها
انجام نظارت جامع بر شبكه تخفيف و حصول اطمينان از اجراي صحيح طرح

كارگروه تبليغات و اطلاع‌رساني

ايجاد پل ارتباطي بين مشتريان با مراكز طرف قرارداد، به نحوي مؤثر از وظايف اصلي اين كارگروه است. هم‌چنين اطلاع‌رساني در زمينه معرفي مراكز، گزارش وضعيت باشگاه و ايجاد و حفظ ارتباط با منابع خبري مرتبط بيروني نيز برعهده اين كارگروه است.

اتاق فكر

اتاق فكر با هدف هدايت پژوهش، درگير مسائل مختلفي چون سياست‌گذاري، تصميم‌سازي و توليد ايده، استوار بر اصل جامعه‌انديشي و ايده‌پردازي در باشگاه، به عنوان تيم مشاور و هميار واحد برنامه‌ريزي و توسعه و مديريت پروژه تشكيل شد.

كارگروه فني

طراحي، نصب و راه‌اندازي App، سايت باشگاه و سامانه‌هاي مشتريان و پذيرندگان

كارگروه نظارت و بازاريابي پذيرندگان

پس از جذب اوليه پذيرندگان، اين كارگروه وظيفه تأييد نهائي و پي‌گيري فرآيند نصب POS پذيرنده را بر عهده دارد.

هم‌چنين نظارت و بازرسي مستمر پذيرندگان بر اجراي صحيح فرآيند باشگاه را انجام مي‌دهد.

گالری تصاویر

  • همایش ساتا
  • همایش ساتا
  • همایش ساتا
  • همایش ساتا
  • همایش ساتا
  • همایش ساتا
  • همایش ساتا
  • همایش ساتا
  • همایش ساتا
  • همایش ساتا
آدرس : تهران - خیابان ستارخان - خیابان شهید صادقی پور - کوچه 25 ام شرقی - پلاک 5
تلفن : 021-44271992
فکس : 021-44272426
ایمیل : info@pars-tamin.ir