معرفی باشگاه مشتریان ستاره پارس

پرسشی كه امروزه مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است، معنای واقعی شبكه تخفیف و در ورای آن باشگاه مشتریان می‌باشد. هر فرد از شبكه تخفیف، تعبیر خاص خود را داشته و هریك از سازمان‌ها خدمات گسترده و متفاوتی در قالب باشگاه مشتریان و كارت های تخفیفی ارائه می‌دهند. تجارب كشورهایی با اقتصاد پویا، نمایان‌گر آن است كه ارائه این‌گونه خدمات (كارت‌های تخفیف و اعتباری ) می‌تواند ابزاری كلیدی در مدیریت درآمدها و هزینه‌های خانوار برای اقشار مختلف جامعه و به خصوص قشر متوسط و كم‌درآمد باشد.
شركت پارس تأمین به‌منظور رفاه حال جامعه هدف (مشتركین ساتا ) از نیمه دوم سال 1394 اقدام به تحقیق در بازار پیرامون نمونه‌های عملیاتی شبكه تخفیف در كشور و در سطح بین‌المللی و هم‌چنین یافتن شركت‌هایی كه زیرساخت لازم برای اجرای طرح را دارا بودند نمود و در همین راستا، برنامه‌ریزی‌های لازم برای پیاده‌سازی شبكه تخفیف را به صورت بهینه انجام داد. در نهایت، براساس بررسی‌های صورت‌گرفته، ارائه خدمت از طریق زیرساخت شركت‌های PSP انتخاب شد و باشگاه مشتریان ستاره پارس رسماً از زمستان 1395 با 50 در استان البرز به صورت آزمایشی شروع به فعالیت نمود.
سیروس دیناروندیمدير باشگاه مشتريان ستاره پارس
سیروس دیناروندی
سیروس دیناروندیمدير باشگاه مشتريان ستاره پارس

كارگروه برنامه‌ريزی و توسعه

این كارگروه در واقع به عنوان مركز فرمان پروژه بوده و ضمن تهیه فرآیندهای كاری دیگر گروه‌ها، مسئولیت مدیریت كنترل پروژه، تهیه نقشه راه، بررسی و ممیزی فعالیت‌های جاری در پروژه را برعهده دارد.

كارگروه بازاريابی پذیرندگان

پذیرندگان (مراكز طرف قرارداد باشگاه) شامل مراكز فروشگاهی (ارائه‌دهنده محصول یا كالا ) و مراكز خدماتی ( ارائه‌دهنده خدمات) به سه گروه ویژه، زنجیره‌ای و خرده‌فروشی تقسیم می‌شوند. این كارگروه در حوزه‌های یاد شده، مسئولیت بررسی جذب و عقد قرارداد پذیرندگان را بر عهده دارد.

كارگروه مدیریت مشتریان

مشتریان (اعضای محترم) باشگاه مشتریان شامل دو گروه عضویت انفرادی و سازمانی می‌باشند. اعضای رسمی و اولیه باشگاه را خانواده محترم نیروهای مسلح (سرمایه ارزشمند باشگاه) تشكیل می‌دهند و در آینده‌ای بسیار نزدیك، به عموم مردم تعمیم پیدا خواهد كرد. این كارگروه با ایجاد

اهداف و چشم‌انداز


1.تكریم جامعه هدف و افزایش توان خرید ایشان
2.ارائه خدمات ارزان و با‌كیفیت به جامعه هدف
3.افزایش درآمد دفاتر خدمات الكترونیكی ساتا
4.ارائه خدمات بیشتر و با كیفیت‌تر به جامعه هدف
5.كاهش تعرفه‌های خدمات تخفیف
6.ارائه تخفیف در مراكزی كه دریافت تخفیف از آنان تاكنون مرسوم نبوده نظیر هایپر‌ماركت‌ها
7.انجام نظرسنجی از جامعه هدف و تحلیل داده‌ها
انجام نظارت جامع بر شبكه تخفیف و حصول اطمینان از اجرای صحیح طرح

كارگروه تبلیغات و اطلاع‌رسانی

ایجاد پل ارتباطی بین مشتریان با مراكز طرف قرارداد، به نحوی مؤثر از وظایف اصلی این كارگروه است. هم‌چنین اطلاع‌رسانی در زمینه معرفی مراكز، گزارش وضعیت باشگاه و ایجاد و حفظ ارتباط با منابع خبری مرتبط بیرونی نیز برعهده این كارگروه است.

اتاق فكر

اتاق فكر با هدف هدایت پژوهش، درگیر مسائل مختلفی چون سیاست‌گذاری، تصمیم‌سازی و تولید ایده، استوار بر اصل جامعه‌اندیشی و ایده‌پردازی در باشگاه، به عنوان تیم مشاور و همیار واحد برنامه‌ریزی و توسعه و مدیریت پروژه تشكیل شد.

كارگروه فنی

طراحی، نصب و راه‌اندازی App، سایت باشگاه و سامانه‌های مشتریان و پذیرندگان

كارگروه نظارت و بازاریابی پذیرندگان

پس از جذب اولیه پذیرندگان، این كارگروه وظیفه تأیید نهائی و پی‌گیری فرآیند نصب POS پذیرنده را بر عهده دارد.

هم‌چنین نظارت و بازرسی مستمر پذیرندگان بر اجرای صحیح فرآیند باشگاه را انجام می‌دهد.

آدرس : تهران - خیابان ستارخان - خیابان شهید صادقی پور - کوچه 25 ام شرقی - پلاک 5
تلفن : 021-44271992
فکس : 021-44272426
ایمیل : info@pars-tamin.ir