ارزیابی رضایت مشتریان خود را به ما بسپارید

با استفاده از نرم افزار CRM می توانید بازاریابی هدفمند و شخصی سازی شده داشته و مشتریان جدیدی جذب نمایید. از این طریق شما می توانید قبل از درخواست مشتری نیازهای وی را پیش بینی نموده و با ارائه پیشنهادهای ویژه، او را شگفت زده و با بهبود خدمات پس از فروش، حس وفاداری را در او ایجاد کنید.


ارزیابی میزان رضایت مشتریان شرکت / سازمان برای 20،000 مشتری ظرف یک ماه

CRM چیست؟

کلمه‌ی CRM مخفف عبارت(Customer Relationship Management) به معنای مدیریت ارتباط با مشتری می باشد. سی آر ام را بیشتر به عنوان نرم افزار ارتباط با مشتری می‌شناسند؛ در ادامه به توضیح مفهوم CRM و نرم افزار CRM به طور جداگانه پرداخته خواهد شد. همانطور که پیداست، سی‌ارام یک پروسه برنامه ریزی شده برای مدیریت ارتباط با مشتریان فعلی و مشتریان آتی کسب و کار ها می باشد. هر استراتژی یا روشی که با استفاده از داده ها به ساختن، بهبود و مدیریت تعامل با مشتریان بپردازد، مفهوم CRM را تداعی می کند. اما امروزه اگر از کسی سوال شود که CRM چیست؟ بیشتر پاسخ ها خود ابزار CRM و تکنولوژی آن ( نرم افزار CRM ) است.
Image
Image

ویژگی های نرم افزار


ارائه گزارش در قالب Excel , csv در خصوص پرسشنامه ها و جمعیت نمونه به تفکیک گروه های مختلف امکان تعریف کاربران و اعطای نقش به آنها جهت دسترسی به صفحات و پرسشنامه مربوطه

  • ورود اطلاعات کاربران ثبت کننده پرسشنامه، شامل نام کاربر، IP, mac , date و ارائه گزارش عملکرد هرکاربر در قالب excel , csv
  • گزارش نموداری برای نمایش روند تکمیل پرسشنامه ها به تفکیک پرسشنامه ها و گروه های جمعیت نمونه

استانداردهای مرکز تماس
شرکت پارس تامین نوید رایانه


بررسی برخی از فاکتورهای استاندارد در مرکز نظرسنجی شرکت پارس تامین نوید رایانه :

  1. عدم وجود خطوط اشغال
  2. نظارت بر نحوه پاسخگویی اپراتورها  و همچنین آموزش اپراتور در خصوص تماس با مشتریان
  3. مدیریت تماس های خروجی
  4. استفاده از تجهیزات و قطعات با کیفیت نسبت به برندهای میان رده بازار
  5. رفع سریع بروز اختلال در مرکز تماس
  6. استفاده از نیروهای متخصص در پشتیبانی و نگهداری مرکز تماس
  7. استفاده از اپراتورهای دارای تاییدیه های خیلی محرمانه
Image
Image

نیازسنجی پروژه


برای اجرای پروژه نیاز به :

  1. آماده سازی زیرساخت اولیه برای رعایت الزامات امنیتی و حفاظتی
  2. آماده سازی نرم افزار
  3. نیروی انسانی متخصص و کارآمد برای پشتیبانی و نگهداری سخت افزاری و نرم افزاری مرکز تماس
  4. تحلیلگر اطلاعات
  5. تهیه کتابچه و مستندات از اطلاعات تحلیل شده
  6. اپراتور مرکز تماس
  7. ایجاد فضای مناسب برای مرکز تماس حسب استاندارد های مربوطه

قابلیت های نرم افزار

فهرست قابلیت های مورد انتظار سامانه به شرح ذیل می باشد:

  1. مشاهده اطلاعات دموگرافیک جمعیت نمونه به تفکی گرو ها و صفحات مختلف به ازای هر گروه (شاغلین، بازنشستگان) با امکان جستجو بر روی تمامی فیلد ها
  2. مشاهده پرسشنامه های مورد نظر به تفکیک گرو های مختلف و تکمیل پرسشنامه به ازای هر نمونه
  3. امکان ویرایش و حذف اطلاعات پرسشنامه ها
  4. جلو گیری از ثبت پرسشنامه های ناقص
  5. تکمیل پرسشنامه ها به راحتی و به صورت radio button
  6. امکان تعیین وضعیت پرسشنامه ها با رنگ ها و اعداد مختلف
  7. عدم تکمیل پرسشنامه
  8. تکمیا موفقیت آمیز پرسشنامه
  9. اشتباه بودن اطلاعات تماس
  10. پاسخ ندادن فرد
Image

مشخصات نرم افزار

ردیف

شـــــرح

مشخصات فنی

1

معماری نرم افزار

n-layer

2

زبان برنامه نویسی

java

3

سیستم عامل پایه

Linux /win

4

پایگاه داده

oracle11g

5

سرور نرم افزار

tomcat

6

کتابخانه و چارچوب جامع برنامه نویسی

j2ee

7

دسترسی به داده

Jpa , hibernate

8

رابط کاربری

Html , css , jsf , prime face

9

کتابخانه گزارش گیری

jasper report / prime face report

10

مرورگر

Firefox 35+ , chrome 74

نمونه ارزیابی رضایت مشتری از خدمات درمانی

Image

خدمات رضایت سنجی شده

Image

در راستای اجرای پروژه های مرتبط با هدف های استراتژیک، نوآوری ، بهبود کیفیت و تنوع بخشی به خدمات عادلانه نسبت به اجرای پروژه های سنجش میزان رضایت مشترکان به شرح ذیل از طریق این شرکت اقدام می شود.

Image
سنجش رضایت مشتری

سنجش رضایت مشتری

  • اجرای پروژه سنجش رضایت مشترکان از خدمات دریافتی و تهیه فرم و پرسشنامه ارزیابی
  • انتخاب جامعه هدف با نظر سازمان
  • گروه بندی خدمات دریافت شده 
تعیین تیم ارزیابی

تعیین تیم ارزیابی

  • سنجش میزان رضایت مشترکان از مراکز درمانی طرف قرارداد
  • تعیین تیم ارزیابی در گروه های 10 نفره
  • تماس با مخاطبین و تکمیل اطلاعات در نرم افزار
Image
Image
بسته های خدماتی

بسته های خدماتی

  • سنجش میزان رضایت دریافت کنندگان بسته های خدماتی خاص (بیماران صعب العلاج ، جانبازان و ...)
  • ثبت نتایج تماس در سامانه
تحلیل داده

تحلیل داده

  • ارائه گزارش های آماری مفید
  • تحلیل داده ها و اندازه گیری میزان رضایت مشتری
Image
Image
نتیجه اجرای پروژه برای سازمانها

نتیجه اجرای پروژه برای سازمانها


هدف از اندازه گیری کیفیت خدمات به سازمان نشان می دهد که:

  1. آنها در چه زمینه ای دچار مشکل هستند
  2. اساسا مشتریان چه انتظاراتی دارند
  3. کارکنان در مورد قوانین و دستورالعمل چه مقدار آگاهند
  4. امکانات لازم برای برآورده کردن نیاز های مشتری در اختیار است
  5. آموزش های لازم ارائه شده است
  6. از همه مهمتر اینکه فاصله تا نقطه مطلوب را به مدیران نشان می دهد

مراحل پروژه در 7 گام

گام نخست

نیازسنجی سازمان مورد نظر

نیاز سنجی و دریافت انتظارات سازمان یا شرکت

گام نخست

گام دوم

دریافت داده های خام

دریافت داده های پردازش نشده خام و بارگزاری در سامانه

گام سوم

آموزش به کارشناسان

آموزش کارشناسان Call-center جهت آمادگی برای پاسخگویی

گام سوم

گام چهارم

شروع فعالیت Call center

آغاز فعالیت کارشناسان Call center برای جمع آوری اطلاعات

گام پنجم

دریافت اطلاعات

دریافت اطلاعات از جامعه هدف توسط کارشناسان

گام پنجم

گام ششم

داده کاوی

داده کاوی و پالایش بر روی داده های جمع آوری شده

پایان

تحویل اطلاعات

تحویل اطلاعات بدست آمده به کارفرما و پایان پروژه

پایان

دریافت بروشور

دانلود فایل به صورت PDF